#1 2012-09-09 20:57:32

Renner

http://img15.imageshack.us/img15/4343/adminmod.jpg

Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 7
Punktów :   

Wprowadzenie do Dresspher by Renner

Witaj graczu! Ten poradnik ma za zadanie przybliżyć ci historię i działanie przedmiotów zwanych Dresspherami.

1. Co to jest Dressphera?
Dressphera, to niewielka kula, w której zamknięte są moce jednej z wielu profesji, takich jak Gunner, Songstress czy Black Mage. Wynalazek Shinry - genialnego chłopca, który wywodzi się z plemienia Al-Bhed - specjalistów od wszelkich technologii.

2. W jaki sposób zostały tam zaklęte te wszystkie moce?
Na początek do wykonywania kul, wykorzystywane były sfery, które zawierały ludzkie dusze, a co za tym idzie wspomnienia, przyzwyczajenia (odbijało się to na zachowaniu użytkowników) oraz umiejętności. Obecnie zamknięte jest w nich odpowiednie oprogramowanie, które pozwala na przemianę bez efektów ubocznych.

3. Co się zmieni po przeobrażeniu?
Strój, używana broń, a czasami nawet uczesanie. Wszystko zależy od typu sfery, której chcesz użyć np. Thief będzie ubrany lekko (nawet bardzo lekko), a Dark Knight w ciężką zbroję. Strój odbija się na waszej szybkości, zwinności oraz odporności na ciosy. Może też zwiększyć waszą siłę (jeśli sytuacja tego wymaga), jednak nie więcej, niż potrzeba do uniesienia i walki bronią danej profesji.

4. Co daje mi użycie Dressphery?
Otrzymujesz:
- broń;
- strój;
- umiejętności (15 podstawowych + Overdrive)

5. Czy są nałożone jakieś limity?
Tak, na naszym forum można użyć Dressphery przez minimum 3, maksimum 7 tur, po czym trzeba odczekać tyle samo, aby ponownie ją załadować. Dodatkowo, aby użyć sfery specjalnej (Floral Fallal, Machina Maw lub Full Throttle), trzeba wykorzystać wcześniej trzy różne kule.

6. Jak mam walczyć bez możliwości użycia sfery (na przykład jak mi się rozładuje)?
Od czego jest zwykła broń? W naszym sklepiku można dostać każdą broń, jaką tylko się chce: od scyzoryków po przenośne wyrzutnie rakiet. Można sobie zażyczyć broni z dodatkowymi cechami (np. podpalająca maczeta), ale trzeba się będzie liczyć z kosztami.

7. Czy można tworzyć swoje sfery?
Póki co, nie. Mam w planach wprowadzenie takiej opcji dla wiernych graczy, którzy skompletowali już pokaźną kolekcję kulek, jednak nie teraz.

8. Czy nie mając aktywowanej Dressphery można używać przypisanych jej umiejętności?
Tak, ale trzeba posiadać dwie rzeczy:
- odpowiednią sferę;
- zwój z odpowiednią umiejętnością.
Posiadając kulę Białego Maga, można używać czarów leczących (Cure, Esuna) bez zwoju, jednak nie wolno tego robić podczas walki (tylko np. w czasie podróży podczas misji czy eventu).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.clubpenguin.pun.pl www.headshotzhunters.pun.pl www.hogwartx.pun.pl www.gazeta-gwiazda.pun.pl www.1alo.pun.pl